Reklamace

Pokud narazíte na jakékoli problémy s našimi službami nebo exkurzí, neváhejte nás kontaktovat. Vaše spokojenost je naší prioritou. Reklamaci můžete podat prostřednictvím emailu, a my se postaráme o její vyřízení.
Děkujeme, že jste si vybrali návštěvu Jílovských zlatých dolů.

Průběh vyřizování reklamací

Pokud se setkáte s jakýmikoli problémy s našimi službami nebo exkurzemi, prosím, postupujte podle těchto kroků pro podání reklamace:

  1. Kontaktujte nás: Pošlete nám e-mail nebo nás kontaktujte telefonicky s podrobnostmi o reklamaci.
  2. Vyhodnocení: Náš tým vaši reklamaci posoudí a shromáždí všechny potřebné informace.
  3. Řešení: Budeme pracovat na vyřešení problému a co nejrychleji vám poskytneme odpověď nebo řešení.
  4. Zpětná vazba: Můžeme vás kontaktovat, abychom se ujistili, že řešení splnilo vaše očekávání.

Jsme odhodláni rychle řešit všechny vaše obavy a oceňujeme vaše zpětné vazby. Děkujeme za pochopení a spolupráci.